Süli Dorottya, doktorjelölt

SuliDorottya

Kutatási témák:

turisztikai termékekhez kacsolódó térfolyamatok társadalomföldrajzi elemzése

E-mail:

dorottya.suli@gmail.com



Tanulmányok:

2013-2016 SZTE TTIK Földrajz BSc, Turizmusföldrajz szakirány

2016-2018 SZTE TTIK Geográfus MSc, Turizmusfejlesztő szakirány

Tudományos fokozatok:

-

Nyelvismeret:

szerb (felső), angol (közép)

Szakterület:

Turizmusföldrajz

Kutatási témák:

Turisztikai termékekhez kacsolódó térfolyamatok társadalomföldrajzi elemzése

Szakmai közéleti tevékenység:

 

Elismerések, díjak:

Új Nemzeti Kiválóság Program Doktori Hallgatói Ösztöndíj (2020/2021)

OTDK Turizmusföldrajz szekció, különdíj (2019)

Magyar Urbanisztikai Társaság Diplomadíj (2018)

Új Nemzeti Kiválóság Program Hallgatói Kutatói Ösztöndíj (2017/2018)

Részvétel hazai és nemzetközi kutatásban:

INTERREG-IPA CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME HUNGARY: INTERKULTURÁLIS IFJÚSÁGI EGYÜTTMŰKÖDÉSI MOZAIKOK A HATÁROKON ÁTNYÚLÓ RÉGIÓBAN szerb-magyar kutatásban való részvétel (HUSRB/1602/32/0164)

Jelenleg oktatott tárgyak:

Turisztikai menedzsment (tavaszi félév)

Válogatott publikációk:


Süli, D. - Pál, V. (2021): The role of music festivals in shaping the image of destinations by using geographical names - on the example of the Szeged Youth Days. In: Varadzhakova D. et. al. (2021): TOURISM AND THE GLOBAL CRISES. Veliko Tarnovo, Bulgária. pp. 423-433.


Süli D. – Martyin-Csamangó Z. (2020): The impact of social media in travel decision-making process among the Y and Z generations of music festivals in Serbia and Hungary. In.: TURIZAM: INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL 24 (2), pp. 79-90.


Süli D. – Martyin-Csamangó Z. (2019): A közösségi média használata a fiatal fesztiválozók körében. In: Kátay, Á; Michalkó, G; Rátz, T (szerk.): Turizmus 3.0. Kodolányi János Egyetem, MTA CSFK Földrajztudományi Intézet, Magyar Földrajzi Társaság, pp. 154-167.

 

Süli D. – Tóth B. – Nagy Gy. – Martyin-Csamangó Z. (2019): Az utazással kapcsolatos attitűdök és vélemények Magyarországról mint turisztikai desztinációról az Y és Z generáció körében. In: Csapó, J.; Gonda, T.; Raffay, Z. (szerk.): Turizmus, fogyasztás, generációk: II. Nemzetközi Turizmus Konferencia: Tanulmánykötet. Pécs, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, pp. 20-34.

 

Süli D. – Martyin-Csamangó Z. (2018): A fesztiválok szerepe a település imázsának alakításában. In: Csapó J, Gerdesics V, Törőcsik M (szerk.): Generációk a turizmusban: I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet. Pécs. pp. 97-109.

 

Süli D. – Martyin-Csamangó Z. (2017): A közösségi média szerepe a fesztiválturizmusban – a Szegedi Ifjúsági Napok és a Green Future példáján. TURIZMUS BULLETIN 17:(3-4) pp. 24-32.

 

A teljes publikációs lista letölthető innen.