|
Kutatási témák: |
turisztikai termékekhez kacsolódó térfolyamatok társadalomföldrajzi elemzése |
E-mail: |
||
|
|
Tanulmányok: |
2013-2016 SZTE TTIK Földrajz BSc, Turizmusföldrajz szakirány 2016-2018 SZTE TTIK Geográfus MSc, Turizmusfejlesztő szakirány |
Tudományos fokozatok: |
- |
Nyelvismeret: |
szerb (felső), angol (közép) |
Szakterület: |
Turizmusföldrajz |
Kutatási témák: |
Turisztikai termékekhez kacsolódó térfolyamatok társadalomföldrajzi elemzése |
Szakmai közéleti tevékenység: |
|
Elismerések, díjak: |
Új Nemzeti Kiválóság Program Doktori Hallgatói Ösztöndíj (2020/2021) OTDK Turizmusföldrajz szekció, különdíj (2019) Magyar Urbanisztikai Társaság Diplomadíj (2018) Új Nemzeti Kiválóság Program Hallgatói Kutatói Ösztöndíj (2017/2018) |
Részvétel hazai és nemzetközi kutatásban: |
INTERREG-IPA CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME HUNGARY: INTERKULTURÁLIS IFJÚSÁGI EGYÜTTMŰKÖDÉSI MOZAIKOK A HATÁROKON ÁTNYÚLÓ RÉGIÓBAN szerb-magyar kutatásban való részvétel (HUSRB/1602/32/0164) |
Jelenleg oktatott tárgyak: |
Turisztikai menedzsment (tavaszi félév) |
Válogatott publikációk: Süli, D. - Pál, V. (2021): The role of music festivals in shaping the image of destinations by using geographical names - on the example of the Szeged Youth Days. In: Varadzhakova D. et. al. (2021): TOURISM AND THE GLOBAL CRISES. Veliko Tarnovo, Bulgária. pp. 423-433. Süli D. – Martyin-Csamangó Z. (2020): The impact of social media in travel decision-making process among the Y and Z generations of music festivals in Serbia and Hungary. In.: TURIZAM: INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL 24 (2), pp. 79-90. Süli D. – Martyin-Csamangó Z. (2019): A közösségi média használata a fiatal fesztiválozók körében. In: Kátay, Á; Michalkó, G; Rátz, T (szerk.): Turizmus 3.0. Kodolányi János Egyetem, MTA CSFK Földrajztudományi Intézet, Magyar Földrajzi Társaság, pp. 154-167.
Süli D. – Tóth B. – Nagy Gy. – Martyin-Csamangó Z. (2019): Az utazással kapcsolatos attitűdök és vélemények Magyarországról mint turisztikai desztinációról az Y és Z generáció körében. In: Csapó, J.; Gonda, T.; Raffay, Z. (szerk.): Turizmus, fogyasztás, generációk: II. Nemzetközi Turizmus Konferencia: Tanulmánykötet. Pécs, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, pp. 20-34.
Süli D. – Martyin-Csamangó Z. (2018): A fesztiválok szerepe a település imázsának alakításában. In: Csapó J, Gerdesics V, Törőcsik M (szerk.): Generációk a turizmusban: I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet. Pécs. pp. 97-109.
Süli D. – Martyin-Csamangó Z. (2017): A közösségi média szerepe a fesztiválturizmusban – a Szegedi Ifjúsági Napok és a Green Future példáján. TURIZMUS BULLETIN 17:(3-4) pp. 24-32.
A teljes publikációs lista letölthető innen. |